نوجوان اردبیلی در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی تقدیر شد

از زهرا ابراهیمی عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تقدیر به عمل آمد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روز اول اسفند با معرفی برگزیدگان در بخش‌های ملی، بین‌الملل و مقاله‌نویسی به کار خود پایان داد.
علی کاشفی خوانساری، علی خانجانی و محمد سیمزاری داوری آثار ارایه شده در بخش ملی را بر عهده داشتند که شامل بخش‌های پدربزرگ و مادربزرگ، رضوی، نوجوان، آزاد و فراگیر بود.
در بخش نوجوان که به‌صورت غیررقابتی برگزار شد، از 11 شرکت‌کننده نوجوان این بخش تقدیر شد. مهدیه فداکار از استان آذربایجان شرقی، علیرضا متشفع از اصفهان، ماهانا آقاداوود از استان اصفهان، زهرا ابراهیمی از مرکز یک اردبیل، مریم مهدی‌پور از استان البرز، صبا بهارپور از ایلام، حسین صیادی از چهارمحال و بختیاری، معصومه جعفری از زنجان، امیرعباس شاه‌چراغ از استان سمنان، آرزو چغلوندی از لرستان و آناهیتا محلفی از استان هرمزگان نوجوانان تقدیر شده در این بخش بودند.
در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی علیرضا حاجیان زاده، مدیرعامل کانون و رییس این دوره از جشنواره سخنرانی کرد.
پخش نماهنگی از روند برگزاری جشنواره در روزهای برگزاری، اهدای لوح تقدیر به 11 مهمان خارجی حاضر در این جشنواره، معرفی داوران غیر ایرانی جشنواره، معرفی هیات داوران بخش مقاله، داستان و بخش ملی و همچنین قصه‌گویی ماهانا آقاداوود، نوجوان قصه‌گو از استان اصفهان از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
گفتنی است، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با رقابت این قصه‌گویان و شرکت‌کنندگان خارجی بهمن سال 1395 برگزار شد.