پرتال کودک تجربه‌ها را به اشتراک می‌گذارد

سرپرست دفتر فن‌آوری‌ اطلاعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی پرتال کودک را بستر مناسبی برای افزایش ارتباط‌ها، اشتراک‌گذاری تجربه‌ها و تعامل بیشتر مربیان مراکز با یکدیگر و مخاطبان دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدیار نویدادهم در نشستی با کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور با بیان این مطلب گفت: نیازهای محتوایی یکی از مطالبات به حق است که همواره از سوی مربیان و اعضای مراکز کانون مطرح می‌شود.
وی افزود: امروز پرتال کودک فضایی را در اختیار همه قرار داده تا بتوانند به تبادل تجربه و اشتراک‌گذاری توان‌مندی‌های خود بپردازند تا برخی از این نیازها مرتفع شود.
سرپرست دفتر فن‌آوری‌ اطلاعات و تحول اداری کانون با اشاره به این‌که پرتال کودک متعلق به تمامی مخاطبان و خانواده‌هاست اظهار داشت این امکان فرصت عادلانه‌ای را برای معرفی تمامی افراد و آثاری است که کم‌تر دیده می‌شوند فراهم می‌کند.
وی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور افزود: بستر فنی مناسبی در این فضا فراهم شده به گونه‌ای که هوشمندانه با هر سرعت اینترنتی می‌توان مطالب و فیلم‌ها را باز کرد و فرصت خوبی برای تولید آثار با کیفیت و عرضه آن است.
نویدادهم در پایان اظهار امیدواری کرد این مهم با انگیزه‌های افراد پیوند بخورد و زمینه توسعه و پیشرفت بیش‌تر در این حوزه فراهم شود.
در این نشست هم‌چنین پروانه کیانیان کارشناس بخش محتوایی پرتال کودک 24 به ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و آموزش چگونگی فعالیت در بخش‌های مختلف این فضای مجازی پرداخت.
دوره آموزشی کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور در روزهای 9 و 10 اسفند 95 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.