کد خبر: 267640
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
نشست محیط زیست و ترویج خواندن در کتاب‌خانه مرجع کانون

شصتمین نشست ترویج کتاب‌خوانی به موضوع «محیط زیست و ترویج خواندن» اختصاص دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور عباس جهانگیریان و علی گلشن در کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
نشست «محیط زیست و ترویج خواندن» ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه 28 فروردین 1396 پذیرای نویسندگان، پژوهش‌گران، کارشناسان، مربیان و کتاب‌داران است.
جهانگیریان مولف رمان «سایه هیولا» است که حفاظت از پلنگ در حال انقراض ایرانی را به مخاطبان گوش‌زد می‌کند و کتاب «گربه‌سانان» علی گلشن از مجموعه پستانداران ایرانی نیز در سال‌های پیش به عنوان برگزیده بخش علوم و فنون کتاب‌های کودک و نوجوان شانزدهمین دوره جایزه کتاب فصل و کتاب «سگ‌سانان و کفتارها»ی وی نیز از همین مجموعه - در سال 1394 به عنوان اثر برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
کتاب‌خانه مرجع کانون هر ماه با حضور صاحب‌نظران عرصه ادبیات کودک و نوجوان موضوع «ترویج خواندن» و راه‌کارهای آن را به بحث می‌گذارد. شرکت کنندگان نیز در ادامه به طرح سوال‌ها و مسایل خود می‌پردازند.
گفتنی است که این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.