بازدید معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اجرای طرح « کانون مدرسه »

معاون آموزش ابتدایی استان و مدیر ناحیه 3 آموزش و پرورش تبریز از روند اجرایی طرح « کانون مدرسه » در مرکز شماره 6 تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی حاضران در این بازدید کارگاه‌ها و آثار هنری و ادبی دانش‌آموزان طرح « کانون مدرسه » دیدن کردند.

علی بینش معاون فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی در جلسه‌ای که به همین منظور در مرکز شماره 6 تبریز برگزار شد، گزارشی از روند اجرایی این طرح در 11 مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ارائه و از حضور بیش از 2700 دانش‌آموز مقاطع ابتدایی در مراکز کانون و در راستای اجرای طرح « کانون و مدرسه » خبر داد.

محمد شاطریان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با تقدیر از مجموعه عوامل مجری طرح « کانون و مدرسه » در آموزش و پرورش و کانون، اظهار امیدواری کرد با توجه به نتایج مثبت اجرای این طرح، مدارس بیشتری در سال آینده مشمول طرح « کانون مدرسه » شوند.

خانم دکتر رادبه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز نیز با ابراز رضایت از مشارکت گسترده این ناحیه در اجرای طرح « کانون و مدرسه » تاکید کرد: خوشبختانه با تعامل ناحیه 3 و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ابتدای سال تحصیلی 96-95 طرح « کانون و مدرسه » در تعدادی از مدارس این ناحیه آغاز شده‌بود.

کارشناسان کانون و آموزش پرورش استان نیز در این جلسه نظرات خود را در باره اجرای هرچه بهتر این طرح بیان کردند.