دعوت جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از علاقه‌مندان به کتاب‌سازی

فراخوان مسابقه کتاب‌سازی رضوی، از مجموعه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضاعلیه‌السلام منتشر شد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مسابقه کتاب‌سازی رضوی، مخاطبان در سه گروه سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال می‌توانند شرکت کنند.
از محورهای موضوعی این جشنواره می‌توان به «امام رضاعلیه‌السلام»، «حکمت»، «متانت»، «سخاوت» (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) در این فراخوان اشاره کرد.
در این فراخوان آمده است: در خلق اثر باید ارزش‌ها و اهداف جشنواره (کمی و کیفی) مد نظر باشد وآثار ارایه شده باید تمام مشخصات (محتوایی و فنی) یک کتاب را داشته و منابع و ماخذ استفاده شده نیز در آن مشخص باشد.
استفاده از همه تکنیک‌ها در تهیه‌ی اثر آزاد بوده و می‌بایست متناسب با موضوع و گروه سنی مخاطب باشد. افراد علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به صورت فردی یا گروهی تهیه و ارایه کنند. لازم به توضیح است که به دلیل برگزاری نمایشگاه و مستندسازی، آثار برگردانده نمی‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا یکم خرداد 1396 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.
بخش‌های مسابقه‌ای کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
گفتنی است فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.