وقایع زندگی امام رضا علیه‌السلام پویانمایی می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسوول کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فراخوان مسابقه پویانمایی رضوی را منتشر کرد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانان می‌توانند با محورهای موضوعی «امام رضاعلیه‌السلام»، «وقایع زندگی ایشان» و «آیین‌های بومی زیارت» که در این فراخوان آمده است در این مسابقه شرکت کنند.
در مسابقه پویانمایی رضوی، مخاطبان در گروه‌های سنی 8 تا 12 سال و 13 تا 17 سال می‌توانند آثارشان را ارایه دهند.
در این فراخوان آمده است: حداقل پنج عکس از مراحل تولید اثر به همراه لوح فشرده اثر ارسال کنند. آثار می‌تواند به صورت فردی یا گروهی تهیه و ارایه شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا یکم خرداد 1396 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.
بخش‌های مسابقه‌ای کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
گفتنی است فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.