کانون محیطی شاد برای پرورش استعدادهای خدادادی ست

مائده تقی زاده عضو قدیمی و فعال مراکز فرهنگی هنری گنبد کاووس بیان کرد: کانون محیطی شاد برای پرورش استعداد های خدادادی ست و به همه کودکان و نوجوانان توصیه می کنم با مراجعه به این مراکز در کنار مربیان آگاه و دلسوز کانون استعدادهای خود را شکوفا کنند.

سلام بر دوست خوب کانونی
لطفا خودتون رو معرفی بفرمایید و برامون بگید که چند ساله عضو کانون هستید؟
من مائده تقی زاده متولد سال 1382 هستم و تقریبا 8 سال در کانون فعالیت میکنم.
 قصه آشنایی شما با کانون از کجا شروع شد؟
همیشه به دنبال جایی بودم که فعالیت های فرهنگی هنری بخصوص کتاب خوانی محتوایی در آن جریان داشته باشد تا اینکه مادرم مرا با کانون آشنا کرد و متوجه شدم اینجا همان جایی ست که دوست داشتم حضور داشته باشم و فعالیت کنم.
در ابتدا عضو مرکز شماره یک کانون پرورش فکری گنبد بودم اما پس از مدتی به عضویت مراکز یک و دو گنبد در آمدم تا  فعالیت هنری به ویزه نقاشی را در دو مرکز ادامه دهم.
به کدام فعالیت کانونی بیشتر علاقه داری؟
من با اولین چیزی که در کانون آشنا شدم کتاب و فعالیت های کتاب خوانی بود و به این فعالیت علاقه مند بودم هم چنین من از همان کودکی به هنر علاقه ویژه ای داشتم و به نقاشی کردن عشق می ورزیدم هنر بزرگترین گنجی است که به من ارث رسیده است و همواره در رگ هایم جاریست.
مربیان هنری شما  در مراکز کانون؟
مربی که از ابتدا تا به امروز با من همکاری می کردند  و همیشه پشتیبان و راهنمای خوبی برای من بودند خانم مریم کرامتلو است که همواره ممنون زحماتشان هستم.
رتبه هایی که تا اکنون کسب کردی؟
در زمینه ی نقاشی: دیپلم افتخار بلاروس،  دیپلم افتخار نقاشی آداب و رسوم بلغارستان، برگزیده نقاشی بازار ( سال خوب)، رتبه ی دوم  نقاشی عفو و گذشت ارومیه،  رتبه ی سوم رضوی خورشید ولایت مشهد و ...
هم چنین در مسابقات کتاب خوانی نیز دو سال برگزیده ی استانی و یک سال دیپلم افتخار به دست آوردم چراکه به کتاب و نقد و بررسی آن هم بسیار علاقه مند هستم.
امیدوارم که همیشه موفق و پویا باشی. حرف پایانی شما ؟
فرهنگ و هنر ثروتی است که در رگ های تمام ما ایرانی ها وجود دارد. همه ی کودکان و نوجوانان این استعداد را دارند اما باید آن را شکوفا کنند که بهترین مکان برای شکوفا کردن استعدادشان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. من به همه کودکان و نوجوانان کشورمان توصیه می کنم که  در سراسر کشور به این مراکز مراجعه کنند تا در یک محیط شاد فرهنگی، هنری و ادبی بتوانند استعدادهای خدادادی خود را در کنار مربیان آگاه و دلسوز کانون بارور کنند.
در پایان از همه ی مسئولان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری شماره یک و دو گنبدکاووس بابت تلاش بسیارشان سپاسگزارم.
 
تهیه کننده: جلالی- مربی مسئول مرکز شماره یک گنبدکاووس