قصه گویی در کانون باعث موفقیتم در نویسندگی شد

عرفان نماد پشتکار و موفقیت است ، موقعیت خاصش باعث نگردیده که دست از تلاش بردارد و موفقیت هایش را مدیون کانون است .

آرام و صبور با چشمانی بسته اما دلی روشن وارد کانون شد . از عضوهای موفق کانون و مرکز فرهنگی هنری شماره 1 گچساران است . روشندل و نویسنده کتابهای کودک و نوجوان است .
خودش را اینطور معرفی کرد:
عرفان شیروانی هستم. 16سال سن دارم نویسندگی را از 7سالگی شروع کردم و از 8سالگی وارد کانون شدم. کتابی که از 7سالگی شروع کردم 7سال زمان برد تا تمام کردم در مقطع تحصیلی دوم دبیرستان به سر می برم. پدر و مادرم در 11ماهگی متوجه نابینا بودن من شدند.از طریق عکس های رادیولوژی که می ریختند دور خط بریل را یاد گرفتم.
- تا الان چه موفقیت های کسب کرده اید؟
من این را اسمشو نمی گذارم موفقیت،اما کتابهایی نوشته ام به عناوین( دل نوشته هایعرفان -داستانهای کودک و نوجوان عرفان) و مدتی کوتاه هم گوینده رادیویی در بخش پسین تا پسین(پسینا پسین) بودم در برنامه طنز، در آیتم لطیفه هم نویسنده بوده ام و همگوینده و مدتی کوتاه هم گوینده برنامه خانواده بودم.
-آیا کانون درپیشرفت شما تاثیر داشته است؟
بله تاثیر بسزایی داشته است 8ساله که وارد کانون شدم به همراهی آقای خلیلی در بخشنویسندگی و همچنین کلاس نقاشی و قصه گویی آقای شاکری با عنوان( ملک محمد پادشاه) اولین قصه حماسی بود که برای اولین بار شنیده بودم.همین امر با عث موفقیت من در نویسندگی گردید.
-آیا نابینا بودن با عث عدم پیشرفت شما بوده است؟
به هیچ عنوان
- از فعالیت های خودت در کانون بگو؟
فعالیت هایی که در کانون انجام دادم شیرین ترین آن دست به قلم بردن در امر نویسندگیبود و تا حدودی هم نقاشی
- یکی از بهترین خاطرات کانونی ات؟
یک روز صبح اومدم کانون دیدم بسته بود آقای نقدی با سرعت وارد کانون شد بهم گفت برگرد خانه یک چیزی بنویس که قلقلی و تپلی دارند می آیند. ضمن اینکه انیمشن رباط کشاورز هم  باعث لذت بردن من می شد.
- چه پیامی برای همسن و سالان خودت دارین؟
فکر می کنم آدم رویاهایی که در دوران کودکی و نوجوانی دارد باید آن را جدی بگیرد و سعیکند آن را تحقق بخشد و چونکه تمام پیشرفتهای جهان حاصل واقعی شدن رویاهای کودکانهشدن یک شخص می باشد.
-دوست داری در آینده چکاره شوید؟
دوست دارم آهنگ ساز شوم اما در کنار آهنگ سازی نویسندگی را هم داشته باشم و ازهمه مهمتر از مربیان آینده کانون باشم و در کنار بچه ها لذت ببرم.
- از مسئولین شهرستان چه انتظاری دارید؟
هنر را درک و حمایت کنند. از شهردار محترم تشکر می کنم که 600جلد کتاب از من برای  واحد فرهنگی شهرداری خریداری کرد. از نماینده محترم شهرم در مجلس شورای اسلامیو شرکت بهره برداری نفت و گاز تشکر و قدر دانی می کنم.