اعضای کانون اصفهان، فیلم‌‌های جشنواره بین‌المللی کودک را تماشا می‌کنند

اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای شرکت در جشنواره و دیدن فیلم‌های سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، منیرالسادات سجادیان نماینده کانون در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان این مطلب گفت: از سوی جشنواره، 15هزار بلیت رایگان بین اعضای کودک و نوجوان کانون برای دیدن و شرکت در جشنواره توزیع شده است.
وی با اشاره به این که کانون اعضای خود را به شرکت در جشنواره و دیدن فیلم‌ها ترغیب می‌کند، افزود: در بخش داوری و خبرنگاران نوجوان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان چند نفر از اعضای کانون پذیرفته شده‌اند.
سجادیان تصریح کرد: تعدادی از مربیان کانون اصفهان نیز در کارگاه‌های stop Motion، فیلم‌نامه‌نویسی، پویانمایی حرفه‌ای و دیگر کارگاه‌های جشنواره شرکت می‌کنند.
امور سینمایی کانون با فیلم بلند سینمایی «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی و شش پویانمایی در بخش‌های ملی و بین‌المللی جشنواره شرکت کرده است.
سى‌امین جشنواره بین‌المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان از ٩ تا ١٥ تیر همچون سال‌های گذشته به میزبانی اصفهان برگزار مى‌شود.