کرمان در صدر برترین های کتاب سازی رضوی قرار گرفت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با 4 اثر برگزیده، در صدر برترین های کشوری جشنواره کتاب سازی رضوی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، برترین‌های کشوری بخش کتاب‌سازی کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، در گروه‌های سنی 8 تا 17 سال معرفی شدند.
بر همین‌اساس، در این بخش، چهار هزار و 805 نفر شرکت کننده از مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور با ارایه سه هزار و 245 اثر شرکت کردند.
در این میان، 228 اثر برتر به عنوان آثار برتر استانی شناخته و به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.
بر همین اساس، از سوی داوران این بخش از مسابقه جشنواره، در مجموع 17 اثر برگزیده انتخاب شد که از این میان کودکان و نوجوانان کرمانی بیشترین سهم برگزیده های این رقابت را از آن خود کردند.
بنا بر این گزارش، ثنا دری جانی، سارا جوانی، کیانا سادات سید احمدی نژاد و غزل پورشیخعلی از مرکز شماره 5 کرمان به مربی گری فاطمه بهره مند با کتاب " می آیی برویم زیارت" و ضحی خسروی از کانون شماره یک بردسیر به مربی گری نجمه خاتون خداترس با کتاب " خوش به حال کبوترها" به عنوان نفرات برگزیده گروه اول جشنواره معرفی شدند.
در همین حال،زهرا رحیم زاده از کانون شماره یک بردسیر به مربی گری نجمه خاتون خداترس با کتاب" کبوترها و آهوها" و زهرا آشورماهانی و رزمینا نظری زاده اعضای کانون شماره 5 کرمان به مربی گری محبوبه سید احمدی نژاد با کتاب " بوستان رضوی" به عنوان نفرات برگزیده گروه دوم جشنواره کتاب سازی رضوی انتخاب شدند.
صادق کیانی مقدم، حسنیه بیضاء و ملیحه باقری، داوری بخش کتاب‌سازی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را بر عهده داشتند.
آیین پایانی تقدیر از برگزیدگان کشوری و استانی پانزدهمین جشنواره امام رضا (علیه السلام)، چهارشنبه 4 مردادماه به میزبانی شهر سرچشمه برگزار می شود.