کودک سمنانی، برگزیده گروه اول بخش کاردستی

عضو مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان در بخش کاردستی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، برگزیده گروه اول شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، آتنا ذوالفقاری عضو کودک مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان در بخش کاردستی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، برگزیده گروه اول شناخته شد.

ذوالفقاری در این بخش که با محورهای موضوعی امام رضا(علیه‌السلام)، حکمت، متانت، سخاوت (از سیره اخلاقی امام هشتم و معارف رضوی) برگزار شده بود؛ توانست به مربی‌گری سمیه مجیدی مربی مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان، نمایی از کفشداری ورودی صحن، ارادت زائران رضوی به علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و... را در قالب ماکت حجمی به مخاطب نشان دهد.

به‌گفته‌ی مریم تهرانی، الهام دارابی و مریم تاراسی داوران این بخش از جشنواره، هفت هزار و 48 نفر با ارائه پنج هزار و 125 اثر از مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد 342 اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال و پس از داوری نهایی، 20 اثر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی است؛ این عضو کودک در بخش کتاب‌سازی چهاردهمین جشنواره رضوی نیز رتبه برگزیده را از آن خود کرده ‌بود.

آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام)، روز جمعه 13 مرداد 1396، هم‌زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار و از برگزیدگان قدردانی می‌شود.