«پایان رویاها» دیپلم افتخار سیفژ را دریافت کرد

فیلم بلند سینمایی «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی عشقی بزرگ برای جهانیان شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ‌سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در حالی به کار خود پایان داد که جدیدترین اثر محمدعلی طالبی در دو بخش از این رویداد هنری درخشید.
این در حالی است که هیات داوران پیش‌تر «پایان رویاها» را در بخش‌های بهترین فیلم نوجوان، بهترین فیلم‌نامه و بهترین دست‌آورد فنی و هنری، نامزد دریافت جایزه اعلام کرده بودند.
بر این اساس با اعلام هیات داوران در این دور از جشنواره هیچ فیلمی موفق به دریافت پروانه زرین بهترین فیلم بخش نوجوان نشد اما از طرف موسسه سان یت سِن. ژیبو وِن. لیانگ جونگ لین و مرضیه برومند جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» به «پایان رویاها» و «بیست و یک روز بعد» تقدیم شد.
همچنین هیئت داوران سیفژ (مرکز بین‌المللی فیلم‌سازان کودک) دیپلم افتخار خود را به فیلم «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی تقدیم کرد. در بیانیه‌ی این بخش آمده است: «سیفژ جایزه‌ی خود را به فیلم خوش‌ساختی که نوجوانان را خطاب قرار دهد، تقدیم می‌کند.»
محمدعلی طالبی فیلم‌نامه‌ی این اثر را که به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده را نوشته است.
امیرحسام رضایی، شیوا فرهادی، نسرین بابایی، مجید پتکی، محمدحسن رستمی بازیگران این اثر هستند و مدیر فیلم‌برداری آن را  علی محمد قاسمی بر عهده داشته است.