کد خبر: 270267
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
بازدید 2865
تقدیر معاون وزیر ارشاد از مدیرکل کانون کرمان

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری در برگزاری " هفته قرآن و عترت" در کرمان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، محمدرضا حشمتی در این لوح خطاب به محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با اشاره به این‌که " تمسک به قرآن و سیره‌ی اهل بیت(علیهما السلام)  شاه‌راه رسیدن به سعادت و جاودانگی و چراغ راه همه‌ ی انسان‌های آزاده است" آورده است: گام برداشتن در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی  توفیقی الهی است.
وی با قدردانی از تلاش و همکاری کانون پرورش فکری در اجرای فعالیت‌های متنوع هفته قرآن و عترت، اظهار امیدواری کرده است:" که بیش از پیش در راه خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، توفیق و سربلندی داشته باشیم."
بنا بر این گزارش، هفته "قرآن و عترت" استان کرمان از دوم تا هشتم اسفندماه  سال 95 با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاه های فرهنگی و موسسات و نهادهای قرآنی استان برگزار شد.
حمایت از آثار فاخر و خلاق، تعمیق فرهنگ ناب قرآنی در بین نسل آینده ساز ایران اسلامی و ایجاد بستر مناسب برای پرورش خلاقیت های هنری از جمله اهداف این جشنواره بود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز مسئولیت برگزاری نخستین جشنواره نقاشی  با عنوان " یاسین"  را بر عهده داشت.
در این جشنواره، بیش از 210 اثر نقاشی  توسط کودکان و نوجوانان سراسر استان  تولید شد و آیین پایانی جشنواره نیز با برپایی کارگاه عملی نقاشی و به نمایش گذاشتن آثار خلق شده به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 کرمان برگزار شد.