کد خبر: 270440
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
دوپنجره فرصتی برای ترویج مطالعه هدفمند است .

مدیرکل کانون استان : دوپنجره برنامه خوب وتاثیر گذاری است ودلیل اینکه چندین سال ادامه پیدا کرده همین است ، این برنامه ی ادبی علاوه بر آنکه فرصت خوبی برای بچه هاست که با نویسنده های بزرگ آشنا شوند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، نشست ادبی دو پنجره دیروز دوشنبه با حضور طاهره ایبد، نویسنده کودک و نوجوان در مرکز شماره 4 برگزار شد.
رضا موزونی مدیرکل استان در این نشست گفت : دوپنجره برنامه خوب وتاثیر گذاری است ودلیل اینکه چندین سال ادامه پیدا کرده همین است ، این برنامه ی ادبی علاوه بر آنکه فرصت خوبی برای بچه هاست که با نویسنده های بزرگ آشنا شوند موقعیت مناسبی است که مدیران هم با نویسنده ها به گفتگو بنشینند .
وی افزود : گاهی در میان نقدهای بچه ها صحبتهایی مطرح می شود  که اگر نویسنده قبل از چاپ اثر می شنید حتما آنها را در اثرش رعایت می کرد، نقد راههایی است که نویسنده نرفته و نویسنده نیاز دارد به این نقدها، آنهم از زبان مخاطب اصلی اش.
مدیرکل استان در ادامه گفت : این برنامه بهانه خوبی برای ترویج مطالعه هدفمند در کانون است و بچه های که در اینگونه برنامه ها شرکت می کنند با تازه های ذهن نویسنده آشنایی پیدا می کنند.
طاهره ایبد در این نشست از حضور در جمع کودکان ونوجوان کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان و بچه های مرکز ادبی قاصدک ابراز خوشحالی کرد و افزود: فرصت خوبی است در جمع شما بودن و حرفهای شما را شنیدن، و دو طرفه صحبت کردن.
نویسنده ی اثر داستانی (کژال) در کتابهای درسی فارسی افزود: من دوست داشتم برای کودکان کار کنم علاقه من به کودکان و نوجوانان باعث شد حتی برای کودکان شش ماهه کار کنم که هم با کودکان باشم هم جوانی را پشت سر گذاشته باشم.
طاهره ایبد در این سفر علاوه بر دیدار با کودکان ونوجوانان با مربیان ادبی کانون های استان به گفتگو پرداخت .