تجلیل از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

برگزیدگان استان چهارمحال و بختیاری در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام درسطح استانی و ملی استان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان از برگزاری اختتامیه بخش استانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام با حضور مسئولان استانی، اعضای منتخب و دوستداران فرهنگ رضوی خبر داد.
 فرزاد رحیمی با اشاره به اینکه در سال جاری 189 اثر در بخشهای« کاردستی، شعر سرایی، داستان نویسی، نشریه نگاری، انیمیشن، سرود خوانی و پویا نمایی» به دبیر خانه جشنواره رسیده است افزود: اعضای استان چهار محال و بختیاری توانستند 10 عنوان منتخب در سطح ملی و 52 عنوان منتخب در سطح استانی را به خود اختصاص دهند.
وی در این باره افزود: اعضای مراکز فرهنگی هنری استان در بخشهای کاردستی، شعر سرایی، داستان نویسی، انیمیشن و نشریه نگاری موفق به کسب عنوان های برگزیده در سطح کشوری شدند.
مدیر کل کانون گفت: در این مسابقات یلدا سیاکزاد و نرگس نصیری با اثر ثروتمند مغرور به مربی گری پروین کوهی پور از مرکز مجتمع شهرکرد به عنوان شایستگان تقدیر در بخش انیمیشن،  فاطمه نصیری، زهرا فتحی و مریم طالبی اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری هفشجان با مربی گری بهار ملک پور شهرکی با نشریه «هشت قدم تا خورشید» شایسته تقدیر در بخش نشریه نگاری در سطح ملی شناخته شدند.
رحیمی ادامه داد: در بخشهای هنری و ادبی نیز شیوا سعیدی زاده و ساغرکریمزاده با مربی گری سپیده ابراهیمی در گروه سنی کودک و کیمیا ضیایی با مربی گری مریم شیریان در گروه سنی نوجوان از مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد برگزیده در بخش کاردستی، یگانه آذری عضو کودک مرکز فرهنگی هنری بن با مربی گری فاطمه آذری با داستان از همه جا بهتر به عنوان برگزیده اول و سینا بهارلویی عضو پاسخگویی آفرنشهای ادبی با مربی گری عصمت هاشمی با داستان دفتر نقاشی به عنوان شایسته ی تقدیر توانستند عنوان های ملی این جشنواره را از آن خود کنند.
در این آیین اعضای منتخب مراکز کانون و مربیان این اعضای برگزیده تجلیل شدند.
محورهای موضوعی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام را امام رضا علیه السلام و حکمت، متانت، سخاوت و سیره اخلاقی امام رضا علیه السلام تشکیل می دادند و توسعه ی مفاهیم دینی و ترویج فرهنگ رضوی در
میان کودکان و نوجوانان از جمله اهداف این دور از مسابقات به شمار می آمد.