برگزاری دومین دوره آموزشی بازرسان و نمونه برداران اسباب  بازی در گمرکات کشور

دومین دوره آموزشی بازرسان و نمونه برداران اسباب بازی گمرکات کشور, با حضور جمعی از بازرسان و نمونه برداران اسباب بازی در کانون استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر‚ دومین دوره آموزشی بازرسان و نمونه برداران اسباب بازی در گمرکات کشور,با حضور دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ، مهندس فرجو دبیر سابق شورای نظارت بر اسباب بازی گمرکات کشور و همچنین جمعی از بازرسان و نمونه برداران اسباب بازی در کانون استان  بوشهر برگزار شد.
در این دوره آموزشی که در سالن آفرینش های هنری مرکز شماره 2 کانون برگزار شد. دکتر عالی نسب به اهمیت توجه به نیازمندیهای کودکان و نوجوانان در زمینه استفاده از اسباب بازی و انواع سرگرمی ها اشاره کرد و توجه به نظارت بر اسباب بازی ها و وارد شدن به دنیای کودکان و نوجوانان را  مستلزم دانایی و دقت کافی از سوی بازرسان و ناظران بر اسباب بازی ها دانست و برتوسعه بازی های بومی و پرورش قهرمان های ملی تاکید نمود.
گفتنی است:در این دوره آموزشی که با حضور مهندس محمد حسین فرجو دبیر سابق شورای نظارت بر اسباب بازی گمرکات کشور در جمع بازرسان و نمونه برداران اسباب بازی تشکیل شد وی ، با اشاره به جایگاه ویژه بوشهر ; به عنوان اولین واحد تفویض صدور اسباب بازی در گمرکات کشور‚به بیان نکات مهم آموزشی و کاربردی مرتبط با نحوه ی بازرسی و نمونه برداری به اعضا شرکت کننده در این دوره ‍‍‍پرداختند.
لازم به ذکر است این دوره آموزشی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تاریخ 5 مرداد ماه در سالن مرکز 2 کانون استان تشکیل شد.