کد خبر: 270588
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
تریلی سیار تئاتر کانون به کرمانشاه می آید

رضا موزونی مدیرکل کانون استان، با اعلام این خبر گفت : تریلی سیار تئاتر کانون در مرداد سال جاری به مدت هشت روز به اجرای برنامه در کرمانشاه و شهرستان هامی پردازد ، وی در راستای هماهنگی بیشتر و بهتر این برنامه، با مهندس رحیمی معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ در دیدار صمیمانه مدیر کل کانون کرمانشاه با مهندس رحیمی معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ‌،برهمکاری بیشتر کانون و خدمات شهری شهرداری در بحث فرهنگی تاکید شد .
مهندس رحیمی گفت : حضور تریلی سیار در کرمانشاه ، می تواند برای همکاری کانون و شهرداری در اجراهای تئاتر خیابانی سرآغازخوبی باشد .
 مهندس رحیمی در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از همکاری کانون با شهرداری کرمانشاه خاطرنشان ساخت کانون کرمانشاه در عرصه فرهنگی از توانمندی های بالقوه ای برخورد است و این همکاری ها می تواند در ایجاد نشاط وشادی در شهر کرمانشاه موثر باشد .
موزونی مدیرکل کانون استان هم با اشاره به ظرفیت بالای هنری و فرهنگی همکاران کانون گفت : شهرداری وکانون می توانند با مشارکت یکدبگر فضای با نشاطی را برای مردم و به ویژه کودکان بوجود آورند .
لازم به ذکر است این برنامه از تاریخ 17/5/1396 به مدت 8 روز و در شهر کرمانشاه و شهرستانهای جوانرود، روانسر، بیستون، سنقر، صحنه، کوزران و اسلام آباد 16 اجرا خواهد داشت.