ارتقای سطح کیفی آثار اعضای چهارمحال و بختیاری در جشنواره رضوی

درخشش 10 عضو از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بیانگر ارتقائ سطح کیفی آثار رضوی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون در آیین تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان از ارتقای سطح کیفی آثار ارائه شده توسط کودکان و نوجوانان در سال جاری خبر داد.
وی با بیان اینکه  189 اثر از اعضای مراکز فرهنگی هنری به دبیر خانه این جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری ارسال شدگفت: این آثار در بخشهای بخش‌های کاردستی، شعرسرایی، داستان‌نویسی، نشریه‌نگاری، کتابسازی، سرودخوانی و پویانمایی بوده است و اعضای کانون توانستند در پنج بخش از این مسابقات در سطح ملی صاحب عنوان های برتر شوند.
رحیمی با بیان اینکه جشنواره رضوی شامل 3 بخش ادبی، فرهنگی و هنری است، گفت: بیشتر آثار ارائه شده در بخش شعر، داستان‌نویسی، پویانمایی و نشریه بود که در سایر زمینه‌ها نیز آثار ارائه شد.
وی با اشاره به کیفیت آثار ارائه شده خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه امکانات و آموزش‌ها هر ساله کیفیت آثار افزایش می‌یابد که امسال نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور نیز کیفیت آثار ارائه شده افزایش یافته بود که در مجموع انتخاب 10 اثر در بخش کشوری موفقیت بزرگی برای استان است.
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از اهداف اصلی کانون پرورش فکری ارتقای نگرش اعتقادی کودکان و نوجوانان است که در جشنواره رضوی کودکان و نوجوانان در انتقال این نگرش‌ها با تولید آثار مختلف مشارکت دارند.