کد خبر: 270704
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
ارتباط عاطفی همراه با معرفت کودکان با اهل بیت

رضا موزونی مدیرکل کانون استان : کودکان و نوجوانان باید با دوبال دینی و ملی پرواز داده شوند و در این دنیای پراز آسیب و نامهربان پرداختن به معنویت باید در دستور کار ادارات و ارگان ها قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری ، رضا موزونی امروز سه شنبه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی کانون استان کرمانشاه که در مرکز شماره 4 کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: این جشنواره یک فرآیند یکساله دارد و سعی شده که بدون پشتوانه های خاص با قوت این برنامه فرهنگی انجام شود.
وی افزود: حدود 2 هزار و 103 اثر در 8 رشته از سراسر استان به این جشنواره ارسال شد و این یک آمار چشمگیر است، رشته های قصه گویی، کاردستی، نشریه دیواری، کتاب نویسی، داستان نویسی، شعر و سرود از ان دسته بودند.
 
وی ابراز داشت: از این تعداد 150 اثر به تهران ارسال شد که در نهایت 7 برگزیده کشوری داشتیم.
رضا موزونی خاطر نشان کرد: نباید همه کارهای فرهنگی در راستای تربیت جسمی باشد و بنده معتقدم پرورش روحی باید در اولویت باشد.
وی هدف از این جشنواره را ارتباط عاطفی همراه با معرفت کودکان با اهل بیت معرفی کرد و یادآور شد: گرچه محفوظات برای بچه ها خوب است اما باورهای کودکان بخاطر ماندگاری در ذهن بسیار اثرگذارتر خواهد بود.
موزونی تصریح کرد: در این راستا با یک نوع آموزش غیر مستقیم در قالب فرهنگ و هنر بین کودکان و اهل بیت یک رابطه معنوی ایجاد می کنیم.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: کودکان و نوجوانان باید با دوبال دینی و ملی پرواز داده شوند و در این دنیای پراز آسیب و نامهربان پرداختن به معنویت باید در دستور کار ادارات و ارگان ها قرار گیرد.