امروز هر مقدار در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی هزینه کنیم یک نوع سرمایه گذاری است

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ؛ داشتن یک نظام قدرتمند را مستلزم توجه به مسائل فرهنگی و اهتمام ویژه از سوی مسئولان در این زمینه دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری؛ علیرضا گودرزی امروز سه شنبه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی مراکز کانون استان کرمانشاه که در مرکز شماره 4 کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: شایسته است هرسال امام رئوف و مهربان را با نهایت تلاش و کوشش مورد تقدیر و تشکر قرار دهیم.
وی افزود: بسیار زیبا و پسندیده است که کودکان و نوجوانان با خلق اثر هنری و خلاقیت هایی که در این راستا بکار می گیرند، در خدمت به امام رضا(ع) که مایه افتخار و سربلندی ایران است تلاش می کنند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ابراز داشت: امروز هر مقدار در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی هزینه کنیم یک نوع سرمایه گذاری برای رسیدن به جامعه ای ایده آل و خانواده سالم است.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه؛ رسیدن به اعتلای فرهنگی را از اسباب سربلندی ایران دانست و تصریح کرد: با دستیابی به فرهنگ سالم، جامعه وهمه موارد از جمله اقتصاد کشور هم سالم خواهد ماند.
وی در ادامه گفت : کانون یک نهاد توانمند فرهنگی است و می تواند منشاء کارهای بزرگ و تاثیرگذار باشد .
گودرزی در پایان خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم گفت: باید برای داشتن جامعه سالم با هم متحد شویم و در این زمینه فرهنگسازی کنیم.
سید حسن آقامحمدی، کارشناس مسئول علمی اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کشور نیز در این جشنواره گفت: کسانی که قدم برای شرکت در این جشنواره برداشته هدیه خود را از امام رضا(ع) دریافت خواهد کرد.
وی افزود: هرگاه برای ائمه کار شود فکر کنید آنرا در طبقی گذاشته و از جلوی ائمه در حال گذر هستید.
آقامحمدی تاکید کرد: رفاقت خود را با ائمه قطع نکنید و یقین داشته باشید که ائمه نیز این رفاقت را قطع نخواهند کرد.