کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر جشنواره رضوی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دستگاه برتر مشارکت کننده در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه هفتمین مسابقه کتابخوانی رضوی ،از عیسی گرجی زاده ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان  به عنوان دستگاه برتر مشارکت کننده  در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیرشد.
 
عیسی گرجی زاده در این خصوص گفت: بیش از 600 اثر از سوی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیرخانه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ارسال شد.  
وی افزود: این آثار که بخش‌هایی مانند کتاب‌خوانی و نقاشی را در بر دارند با راهنمایی مربیان و خلاقیت کودکان ونوجوانان تولید شده بودند.
وی برپایی نمایشگاه های نقاشی، اجرای مسابقات کتابخوانی با موضوعات مختلف و مناسبت های مرتبط، تعامل با اداره کل کتابخانه های استان، انعقاد تفاهم نامه های همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی، تشویق و ترغیب اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به فعالیت موثر و نتیجه بخش را از اهم فعالیت هایی بر شمرد که در این راستا برنامه ریزی و فعالیت شده است.
گرجی زاده در ادامه نیز با تقدیر از اداره کل کتابخانه‌های استان در برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، بر لزوم هم‌افزایی و همدلی مسئولان فرهنگی استان تأکید کرد.
گفتنی است روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برتر و تقدیر شد.