برگزاری هفت کارگاه تخصصی در جشنواره ملی اسباب‌بازی

هم‌زمان با برپایی سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی هفت کارگاه تخصصی نیز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاقه‌مندان می‌توانند در سه کارگاه تخصصی عمومی با موضوع اسباب‌بازی که در حاشیه‌ی سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی برگزار می‌شود، شرکت کنند.
بر این اساس، کارگاه دوره آموزشی کاوش‌گر روز چهارشنبه 25 مرداد از ساعت 14:30 تا 16:30 از سوی محمدحسین نخ‌چی برگزار خواهد شد.
سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، در روزهای 26 و 27 مرداد نیز در این ساعت میزبان علاقه‌مندان موضوع «طراحی تا آماده‌سازی تولید یک عروسک» و «کارگاه خلاق» می‌شود. مدرس‌های این دو کارگاه به ترتیب فرزانه بابایی و مهدی سالم‌ هستند.
در ادامه و با حضور نماینده‌ی فیشر تکنیک در ایران، مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر نهادها با اسباب‌بازی‌های رباتیک آشنا خواهند شد. این کارگاه چهار روز متوالی برای این دسته از مخاطبان در سالن کنفرانس شماره‌ی دو از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.
گفتنی است این جشنواره با شعار «من هم بازی،‌ تو هم بازی» از ساعت 14 روز 24 مرداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران آغاز به کار خواهد کرد.