لزوم یگانگی‌رویه در اجرای بخشنامه‌ها و دستورکارها

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم هماهنگی و داشتن یگانگی‌رویه در اجرای به‌موقع بخشنامه‌ها و دستورکارهای ابلاغی در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موسی‌رضا نظری در نشستی که در پایان دوره آموزشی رییسان اداره امور اداری و کارشناسان این حوزه برگزار شد، با تاکید بر این موضوع گفت: امور اداری از جمله بخش‌های یک سازمان است که به صورت مستقیم با تمام کارکنان ارتباط دارد و انتظار داریم کارکنان این حوزه امین و مردم‌دار باشند و با خویشتن‌داری، تکریم ارباب‌رجوع و شکیبایی پاسخ‌گوی همکاران  باشند تا شاهد رضایت‌مندی بیشتر در میان  کارکنان مجموعه باشیم.
وی هم‌چنین از ایجاد تغییراتی در فرم‌های ارزشیابی کارکنان و مدیران خبر داد و افزود: در شیوه جدید ارزشیابی، کارکنان ارزیابی‌کننده شرح وظایف و انتظارهای خود از ارزیابی‌شوند را به او اعلام و در مقابل ارزیابی شونده نیز می‌تواند انتقادها و پیشنهادهای خود را به ارزیابی‌کننده ارایه و  در تعامل با هم به بررسی و تکمیل فرم بپردازند اما  تایید نهایی بر عهده مدیر هر بخش خواهد بود.
نظری در ادامه یادآور شد فرم‌های ارزشیابی جدید و بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی آن به زودی برای تمام واحدهای ستادی و استانی ارسال خواهد شد و انتظار داریم مسوولان امور اداری استان‌ها در نشست‌های شورای اداری آن را به آگاهی مدیران‌کل و کارشناسان بخش‌های مختلف برسانند.
وی هم‌چنین با تاکید بر آگاه‌سازی کارکنان از حق و حقوق‌ قانونی‌ و وظایف و مسوولیت‌های‌شان خاطرنشان کرد: مسوولان و کارشناسان امور اداری موظفند تمامی کارکنان به‌ویژه افراد تازه وارد یا کسانی که پست سازمانی آن‌ها تغییر می‌کند را به خوبی با مسایل و شرایط فعالیت در جایگاهی که قرار دارند، آشنا سازند.
در ادامه این نشست کارشناسان و رییسان امور اداری استان‌ها به بیان برخی پرسش‌ها، نقطه‌نظرها و دیدگاه‌های خود در بخش‌های مختلف از قبیل: ارتقای سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امور اداری استان‌ها، بیمه و رفاه کارکنان، چگونگی به‌کارگیری جایگزین نیروهای پاره‌وقت، مسایل مرخصی، ماموریت و اضافه‌کار نیروهای شرکتی و... پرداختند و کارشناسان بخش‌های مختلف ستادی کانون به این پرسش‌ها پاسخ گفتند.
این نشست عصر روز 31 مرداد 96 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار شد.