موفقیت و راهیابی عضو کودک کانون استان به  جشنواره سراسری  پرده خوانی و نقالی کشور

هستی قائدی عضو ٨ساله کارگاه نقالی مرکز 2 کانون استان به جشنواره سراسری پرده خوانی و نقالی ( غدیر ) کشور راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، هستی قائدی عضو ٨ساله کارگاه نقالی مرکز 2 کانون استان به مربی گری لیلا منصوری نژاد توانست به جشنواره سراسری پرده خوانی و نقالی ( غدیر ) کشور راه پیدا کند.
گفتنی است ای جشنواره در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی و ایرانی و نیز تقویت، بازپیرایی و بروز رسانی هنر سنتی و دیرینه «پرده خوانی و نقالی» در کشور برگزار می شود و هدف از برگزاری آن زنده نگه داشتن معارف ولایت علوی همچنین زنده نگاه داشتن واقعه غدیر خم در اذهان مردم به ویژه نسل جوان با استفاده از هنر اصیل و تاثیرگذار نقالی می باشد.
به گفته لیلی منصوری نژاد مربی مرکز 2 کانون استان  : کارگاه نقالی مرکز شماره ٢ نزدیک به 3 سال پیش کار خودش رو شروع کرده  و در حال حاضر با حمایت دکتر  زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان و نگاه و تاکید ایشان به هنر نقالی ١٧ عضو ثابت و مبتدی دارد.
شایان ذکر است هستی قائدی عضو ٨ساله کارگاه نقالی مرکز 2 کانون استان ،  مدت یک سال است که به عضو یت کارگاه نقالی این مرکز در آمده و چندین اجرای موفق داشته است که این بار با  "نقل فتح خیبر حضرت علی" توانست در رقابتی فشرده در بین نقالان سراسر کشور به این جشنواره راه پیدا کند.
این جشنواره با حضور نقالان سراسر کشور از 21 تا 31 شهریور ماه در تهزان برگزار می شود .