کانون به پردنجان چهار محال و بختیاری رسید

کودکان و نوجوانان پردنجان با ساخت مرکز کانون پرورش فکری از فعالیتهای کانون بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: فرزاد رحیمی از آیین کلنگ مرکز فرهنگی هنری پردنجان همزمان با هفته ی دولت خبر داد.
وی با اشاره به ایجاد عدالت فرهنگی در میان کودکان و نوجوانان افزود: با ساخت مرکز فرهنگی هنری پردنجان کودکان و نونجوانان این شهرستان نیز از مزایای کانون بهره مند شده و مورد آموزشهای فرهنگی و مهارتی کانون قرار می گیرند.
رحیمی با بیان اینکه هزینه ساخت این مرکز از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان فراهم می شود افزود: بخشی از این اعتبارات نیز با مشارکت خیرین جذب شده است.
وی در این باره افزود: مساحت زمین در نظر گرفته شده جهت ساخت مرکز به ابعاد 850 متر مربع است که توسط شورای شهر، شهرداری و جمعی از خیرین به کانون واگذار شده است.
وی در این باره افزود: ارزش ریالی این زمین 500 میلیون تومان است و مبلغ 450 میلیون تومان جهت ساخت این مرکز با 450 متر مربع زیر بنا پیش بینی  شده است.
 
 رحیمی در این باره تصریح کرد: خاک برداری و صدور پروانه رایگان نیز جزء تعهدات شهرداری پردنجان در ساخت این مرکز محسوب می شود.
 
 وی ادامه داد: شروع ساخت این مرکز با هزینه ی خیرین و تکمیل و بهره برداری آن توسط اداره کل کانون به انجام خواهد رسید.
 
گفتنی است در این آیین که با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید کشور  ومعاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان فارسان، شهردار فارسان، مهمانان کشوری و مسئولان استانی صورت گرفت اعضای مرکز فرهنگی هنری فارسان به اجرای برنامه های فرهنگی از جمله، سرود خوانی، اجرای موسیقی سنتی، شاهنامه خوانی، خوش آمد گویی به زبان لاتین و بختیاری، قصه گویی به زبان لاتین و ... پرداختند.