تریلی سیار«تکه زمینی به اندازه پوست گاو» را به زنجان آورد

نمایش «تکه زمینی به اندازه پوست گاو» در قالب نمایش تریلی سیار در نقاط مختلف استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، استان زنجان از هشتم الی دوازدهم شهریور میزبان نمایش «تکه زمینی به اندازه پوست گاو» خواهد بود.
حمید مردمی - سرپرست گروه و کارشناس تئاتر سیار مرکز تولید، محسن صفری – نویسنده، عباس شاهچراغی – دستیار کارگردان و مهدی مقیمی اسفندآبادی و محسن صفری - کارگردانان این نمایش هستند.
 نمایش «تکه زمینی به اندازه پوست گاو» با اجرا و بازیگری میثم میثاقی، سعید تاجیک، محسن صفری و رسول استواری به اجرا درمی‌آید.
همچنین زمان‌بندی اجرای نمایش «تکه زمینی به اندازه پوست گاو» در شهر زنجان بدین صورت است که  این نمایش روز چهارشنبه هشتم شهریورماه، ساعت 18 عصر در پونک – پارک جنب مسجد نورالزهرا – نبش خ ابوالقاسم عنصری و ساعت 21 شب در بلوار اشراق – پارک غدیر میهمان مردم خواهد بود. همچنین این نمایش در نهم شهریورماه، ساعت 18 عصر در کوی فرهنگ (شهرک ثمین) و ساعت 21 شب در پارک لاله (مابین شهرک آزادگان و شهرک نصر) به اجرا درمی‌آید.
آخرین اجرای نمایش «تکه زمینی به اندازه پوست گاو» در شهر زنجان دهم شهریورماه، ساعت 18 عصر در پارک جوان (شهرک کارمندان – فاز 2 – خیابان 7 غربی) و ساعت 21 شب در پارک نجوم (اراضی پایین کوه – جنب مرکز علوم و نجوم) خواهد بود.
در ادامه به برنامه زمان‌بندی‌شده اجرای این نمایش در سایر شهرستان‌های استان زنجان نیز به این صورت است که این نمایش در روز شنبه یازدهم شهریورماه، ساعت 17 عصر مهمان مردم سلطانیه، در ورودی پارک بسیج، واقع در جاده قیدار و نیز ساعت 23 شب مهمان مردم قیدار در ورودی قیدار، پایین‌تر از پمپ بنزین، پارک خانواده خواهد بود.
نمایش «تکه زمینی به اندازه پوست گاو» روز یکشنبه دوازدهم شهریورماه، ساعت 18 عصر در خرمدره، خیابان امام خمینی، ابتدای شهرک قدس، پارک قدس به اجرا درمی‌آید و در همین روز ساعت 20 شب در پارک پردیس ابهر آخرین اجرای خود در استان زنجان را به نمایش خواهد گذاشت.
 این نمایش از مجموعه‌ «کتاب، تئاتر، مدرسه» گرفته شده است و به کارگردانی مهدی مقیمی‌اسفندآبادی و محسن صفری مهمان استان‌های زنجان، گلستان و مازندران خواهد بود.
در این نمایش حاکمی می‌خواهد به روستایی خوش آب و هوا حمله کند و آن را به تصرف خود درآورد. حاکم برای امتحان اهالی روستا یک مسابقه برگزار می‌کند که در آن پیر و بزرگ روستا باید به سوال مسابقه پاسخ دهند و این مساله خود ماجراهایی را به وجود می‌آورد.