کد خبر: 271942
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
بازدید 957
موفقیتی تازه برای کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین

در مراسم اختتامیه نخستین دوره انتخاب کتاب سال استان قزوین،"پایین پای ابیات" اثر کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان برگزیده شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 14 شهریور 96، در مراسم اختتامیه نخستین دوره انتخاب کتاب سال استان قزوین، "پایین پای ابیات" اثر"مهدی مردانی" کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان برگزیده شناخته شد.
این مراسم در سالن اجتماعات استانداری قزوین و با حضور"آیت الله عبدالکریم عابدینی" امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان شهرستان  قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و"  اکبر اسکندری‌نژاد "مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و جمعی دیگر از مدیران و مسوولان و نیز نویسندگان، مولفان و اهالی قلم و ادب استان قزوین برگزار شد و طی آن از میان ۳۱۲ اثر ارسال شده به دبیرخانه ،هشت کتاب  از شاعران و نویسندگان استان قزوین در هشت رشته مختلف به عنوان برگزیده و یازده  اثر هم به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.
کتاب "پایین پای ابیات" شامل سروده‌های آیینی و مذهبی  مهدی مردانی در قالب های کلاسیک است که توسط نشر جمهوری در قطع رقعی و 88 صفحه در بهمن 95 به چاپ رسیده است.