کد خبر: 272123
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
تقویت «قدرت ذهن» با معما و سرگرمی

کتاب «قدرت ذهن» به مخاطبان کودک خود کمک می‌کند تا با حل معماها و چیستان‌های این کتاب ذهن خود را پرورش دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جکی گوتری و تیم پرستون نویسندگان این اثر سعی دارند تا به تقویت قدرت حافظه، خلاقیت، برهان‌آوری و تفکر منطقی مخاطبان خود کمک کنند.
در هر بخش سوال‌ها و شکل‌هایی ارایه شده است که با ترجمه مجید عمیق برای مخاطبان گروه سنی «ج» (10 تا 12 سال) خواندنی و تامل برانگیزند و بچه‌ها می‌توانند در وقت‌های آزاد خود از معماهای این کتاب در قالب سرگرمی بهره ببرند.
در مقدمه این اثر آمده است: «اگر ذهنمان را فعال نگه داریم، توانایی‌های ذهنی‌مان هم تقویت می‌شود. پزشکان بر این باورند که تمرینات ذهنی از بروز اختلالات در ذهن جلوگیری می‌کند و سبب افزایش طول عمر می‌شود. وقتی چیستان یا معمایی را حل می‌کنیم، حس خوبی به ما دست می‌دهد. در حقیقت در سایه‌ی تمرین‌های ذهنی و پرورش ذهن، سلول‌های مغز آمادگی بیشتری برای یافتن پاسخ چیستان بعدی پیدا می‌کند و رفته رفته می‌توانیم از عهده‌ی پاسخ دادن به پرسش‌های دشوارتر هم بر بیاییم.»
این کتاب 51 صفحه دارد و قیمت آن 8هزار تومان و شمارگان آن 4000 نسخه است، علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را از تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور تهیه کنند.
«قدرت ذهن» با رعایت قوانین بین‌المللی نشر(کپی‌رایت) و اجازه‌ی رسمی انتشاراتAmber books ltd  کشور انگلستان از سوی کانون منتشر شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =