کد خبر: 272156
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
بازدید 663
جشن اختتامیه کلاسهای تابستانی مرکز رزن

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراسم جشن اختتامیه کلاس‌های تابستانی همزمان با  روز شعر وادب فارسی  با حضور 125کودک و نوجوان دختر و پسر به همراه والدین آنها و مربیان در مرکز رزن برگزارشد.

در این برنامه معصومه مدیری دلشاد مسوول مرکز رزن ضمن گرامیداشت  روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی به معرفی شاعر محمد حسین بهجت معروف به استاد شهریار پرداخت. وی درباره مقام این شاعر و خواندن بخشی از شعر "علی ای همای رحمت"، کتاب برگزیده شعرهای شهریار را برای حاضرین معرفی کرد.

همچنین نمایشگاهی از آثار هنری کارگاههای  نقاشی،خوشنویسی،سفالگری و کاردستی اعضای کلاسهای تابستانی نیز در مرکز برپاشد و اعضا و والدین از آن بازدید کردند.

در این جشن از برگزیدگان طرح توسعه  کتابخوانی با عنوان ”از حروف رنگی تا حدیث زندگی "که در شش ماهه اول سال در مرکز برگزار شده بود قدردانی شد.

تلاوت قرآن کریم،سرود ملی ،اجرای نمایش عروسکی "چشم چشم دوابرو "توسط اعضای دختر ،اجرای سرود گل زهرا توسط گروه سرود باران ،اجرای  مسابقات شاد و متنوع فرهنگی ،اجرای مسابقه برای مادران اعضا از دیگر برنامه‌های جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =