کد خبر: 272361
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
خلاقیت مهمترین مؤلفه ی فعالیت های کانون است

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری مازندران در بازید از مرکز فرهنگی و هنری کیاسر گفت: خلاقیت مهمترین مؤلفه ی فعالیت های کانون است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی یزدان شناس، در بازید از مرکز فرهنگی و هنری بخش چهاردانگه ساری، ضمن حضور در جمع اعضای مرکز فرهنگی و هنری کیاسر از نزدیک با مربیان و اعضای این مرکز گفتگو کرد.

مربی مسؤول این مرکز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و دستاورد های این کانون، با بیان انتظارات، برنامه های خود را تشریح کرد.
سرپرست اداره کل کانون مازندران در جمع اعضا و مربیان گفت: خلاقیت یکی از مولفه های مهم در کانون پرورش فکری است که اساس رشد و شکوفایی استعداد ها را به همراه خواهد داشت.
یزدان شناس ادامه داد: یکی از کارهای مهم در این اداره کل، توجه به ایجاد فرصت های رشد و شکوفایی ظرفیت های هر یک از مراکز است. به همین منظور از توانایی و استعداد اجرایی هر یک از مراکز استقبال نموده و از برنامه های آن حمایت می کنیم.
در ادامه، سرپرست کانون مازندران از کارگاه ها و فعالیت های انجام شده این مرکز بازید کرد.
اجرای تآتر اعضای دختر این مرکز از عمده برنامه هایی بود که در حضور این مسوؤل انجام شد.
یزدان شناس، ضمن دین نمایش اعضا و علاقه آنها به این فعالیت هنری، از اعزام مربی نمایش به این مرکز برای تقویت فعالیت های نمایشی کانون کیاسر خبر داد.
وی همچنین در پاسخ به خواسته اعضای دختر این مرکز، با تقاضای آنها جهت برگزاری اردوی درون استانی اعضای کانون کیاسر موافقت کرد.
تقدیر از عضو موفق مرکز کیاسر از دیگر برنامه های سرپرست کانون مازندران و هیأت همراه بود.
در این برنامه، یزدان شناس از " هانیه خلستان" برگزیده نامه ادبی" نامه ی نامور" که با موضوع: نامه به یکی از شخصیت های شاهنامه بود، تقدیر کرد.
در این بازید، سرپرست اداری و مالی و مسوؤل روابط عمومی، یزدان شناس را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =