کد خبر: 272368
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
بازدید 870
درخشش‌اعضای کانون یزد، درجشنواره‌ی کتاب‌خوانی رضوی

با عنایت به برگزاری‌هفتمین‌جشنواره‌ی کتاب‌خوانی رضوی نهاد کتاب‌خانه‌های کشور، اعضای کانون استان با درخشش در این رویدادمهم، به عنوان برگزیدگان‌ملی، معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، از جمع ۱۲برگزیده هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی نهاد کتاب‌خانه‌های‌عمومی کشوردر بخش مجازی ۳نفر از استان یزد معرفی شدند که از این بین، دونفر ازاعضای کانون، افتخارآفرین بوده وخوش درخشیدند.

بر این اساس، در بخش قصه‌گویی ومعرفی‌کتاب، سحرشبانی از مرکزفرهنگی‌هنری شماره‌ی دو اردکان با قصه‌ی"غریبه‌ی‌آشنا" از کتاب «ده‌قصه‌ازامام رضا (ع)» ومه‌یاس‌سلطان‌پور ازمرکزفرهنگی‌هنری شماره‌ی سه یزد، با معرفی کتاب "گنجشک‌چی‌می‌گفت" از مجموعه‌ی «ده قصه‌ازامام رضا(ع)»، به عنوان برگزیدگان‌ملی هفتمین‌جشنواره‌ی رضوی نهاد کتاب‌خانه‌های‌عمومی کشورمعرفی شد.

نفرسوم برگزیده از استان یزد، کوثرسیروس، عضومرکز فرهنگی‌هنری کانون یزد می‌باشد که در این رقابت‌ها، با قصه‌ی "نمازباران" ازمجموعه‌ی «ده قصه از امام رضا(ع)» به شکل آزاد واز طریق صداوسیمای مرکز یزد شرکت نموده است.

گفتنی است با توجه به مشارکت کانون استان با اداره کتابخانه‌های عمومی استان، قریب به ۹۰۰اثردر قالب نقاشی، معرفی‌کتاب وقصه‌گویی به دبیرخانه‌ی ستاد ارسال شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =