کد خبر: 272409
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
بازدید 745
درخشش اعضای کانون گیلان در مسابقه شعرسرایی رضوی

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان در مسابقه «شعرسرایی» پانزدهمین جشنواره‌ بین المللی امام رضا علیه‌السلام خوش‌درخشیدند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، با اعلام برترین‌های مسابقه «شعر سرایی رضوی» موفقیتی دیگر برای کانون گیلان رقم‌خورد و دراین میان «نوریه گیتی‌بین» از مرکز مجتمع رشت و «سحر پورحبیب» از کانون صومعه‌سرا به ترتیب عنوان برگزیده و شایسته‌ی تقدیر این بخش از پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه‌السلام را به خود اختصاص دادند.
 بنابراین گزارش با انتشار فراخوان مسابقه ادبی (شعرسرایی) کودک و نوجوان رضوی  41 اثر از سوی اعضای مراکز فرهنگی هنری استان گیلان به دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌ رضوی رسید که 9 اثر پس از داوری به دبیرخانه کشوری ارسال‌شد.
در این مسابقه 4 هزار و 203 نفر با ارایه‌ی 5 هزار و 455 اثر مراکز فرهنگی هنری شرکت‌کردند که درپایان 9 اثر برگزیده و 11 اثر شایسته تقدیر از میان 411 اثر ارسالی به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی انتخاب‌شد.
داوری بخش شعر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را حسین تولایی، مریم اسلامی و انسیه موسویان بر عهده داشتند.
آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام)، در روز جمعه 13 مرداد 1396، هم‌زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
گفتنی است نوریه‌گیتی بین و سحر پورحبیب به ترتیب از اعضای برگزیده مراکز فرهنگی هنری مجتمع رشت و صومعه‌سرا محسوب‌می شوند و طاهره نژاد غلامی و پروانه عاشری نیز به عنوان مربیان آفرینش‌های ادبی کانون  نقش ارزش‌مندی در کشف و پرورش توان‌مندی‌ آنان ایفاکرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =