بازگویی خاطرات کانونی فرماندار طبس، برای اعضای کانون

فرماندار طبس در پاسخ به دیدار جمعی از اعضای کانون که طی روزهای اخیر به دیدار فرماندار رفته بودند، میهمان کانون شماره یک طبس شد تا خاطرات دوران کودکی‌اش را مرور کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار طبس و سعید برقی معاون امنیتی سیاسی فرمانداری که از اعضای قدیمی کانون بودند، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی هنری شماره 1طبس شامل کارگاه‌های هنری و ادبی، نمایشگاه آثار، سالن‌ مطالعه و نمایش فیلم کودک و نوجوان، از خاطرات دوران کودکی خود و حضورشان در کانون برای اعضای امروز گفتند و از مربیان گذشته‌شان در کانون، که بازنشسته شده‌اند به نیکی یاد کردند.
 در ادامه فرماندار طبس از اعضا و مربیان مرکز به خاطر ساخت ماکت زلزله سال 1357 شهرستان طبس که در کارگاه سفال کانون ساخته بودند تشکر کرد وبه همین مناسبت اعضا و مربیان در کنار فرماندار با روشن کردن شمع و قرائت فاتحه یاد درگذشتگان زلزله طبس را گرامی داشتند.
در این مراسم هم‌چنین ریحانه مجردی مربی مسوول مرکز فر هنگی هنری شماره یک  طبس، با بیان گزارشی از وضعیت موجود مرکز ارایه کرد و فرماندار طبس برای رفع مشکلات  این مرکز قول مساعد داد.
تجهیز اتاق نجوم و خرید دستگاه‌های انیمیشن برای آشنایی بیشتر اعضا با دنیای ستارگان و فضا و انیمیشن قول مساعدت و پی‌گیری داد.
مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس در حال حاضر 1550 عضو کودک و نوجوان دارد که از فعالیت‌های فرهنگی، هنری این کانون بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =