مسابقه عکاسی سوگواره‌ی راویان کربلا با محوریت عاشورا در زنجان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی سوگواره‌ی راویان کربلا با محوریت عاشورا «هرکودک نشانی خداست» کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مسابقه عکاسی سوگواره راویان کربلا با موضوعات عکس هایی از کودکان و نوجوانان با پوشش سقا، عزاداری کودک و نوجوان، عکس هایی از مراسم عزاداری و تعزیه ی سالار شهیدان امام حسین(علیه السلام) و یارانش،  عکس هایی از مراسم پخت و پخش نذورات و عکس هایی از مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر(علیه السلام) برگزار می شود.

این مسابقه با هدف بستر سازی در جهت ثبت و ارزش گذاری به مقام والای شهیدان واقعه عاشورای حسینی، ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان جهت بررسی و تحلیل زندگی شهدای کودک واقعه عاشورا و شناسایی ارزش گذاری به آثار عکاسی عاشورایی با برگزاری نمایشگاه آثار برگزار می شود.

در این مسابقه عکاسی در سه بخش حرفه ای خانگی، تلفن همراه و عکس های یادگاری برگزار می شود و هر عکاس مجاز است حداکثر پنج عکس با کیفیت مناسب به دبیر خانه ارسال نمایند.

هرعکس مشخص شود که مربوط به کدام یک از بخشهای مسابقه است و آثار با کیفیت مناسب بر روی سی دی با رزولوشن 300 dpi و در قالب jpg ارسال شده و نیازی به پرینت آثار نمی باشد.

ویرایش عکس ها هیچگونه محدودیتی ندارد، اما نباید به مرزهای گرافیک نزدیک شود؛ تنظیم نور و رنگ متناسب با اثر محدودیتی ندارد.

شرکت در این مسابقه برای تمامی گروه‌های سنی هنرمندان زنجانی آزاد است و شرکت کننده در مسابقه به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده مسئولان برگزاری مسابقه خارج است.

مهلت ارسال اثر به این مسابقه تا (29 آبان) امسال اعلام شده است و علاقمندان می توانند از طریق سایت www.kanoonnews.ir آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. 

به دارندگان بهترین آثار لوح تقدیر و هدایایی اهدا خواهد شد، آثار برگزیده به صورت نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته خواهد شد و به تمام هنرمندانی که آثارشان برای نمایشگاه برگزیده می شود گواهی شرکت ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =