کد خبر: 272838
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
بازدید 396
هفته ملی کودک درلرستان افتتاح شد

آیین افتتاح هفته ملی کودک؛ باحضور تعداد از کودکان و نوجوانان عضو مراکزفرهنگی هنری خرم آباد وشهردارو رییس شورای شهرخرم آباد وجمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی استان در مرکزشماره 4 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، محمدجواد محمدی در آیین افتتاحیه هفته ملی کودک که درپارک مجاور مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم آباد ضمن تبریک این هفته به کودکان ونوجوانان گفت: مراکزفرهنگی هنری کانون درسراسر استان، هفته ملی کودک امسال با شعار «هرکودک نشانی خداست»  از 15 تا21 مهر با اجرای برنامه های متنوع میزبان بچه های لرستانی هستند.

مدیر کل کانون لرستان افزود: با توجه به تقارن ایام ماه محرم و هفته ملی کودک و به منظور نهادینه‌کردن ارزش‌های تربیتی و انسان‌ساز عاشورا،‌ برنامه‌های گرامیداشت این هفته با رویکرد آموزه‌های عاشورا، درمراکزکانون لرستان پیش‌بینی و اجرا می شوند.

محمدی بیان کرد: به مناسبت هفته کودک و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، انشاالله پنج مرکز کتاب خانه سیارروستایی وشهری درلرستان کارخودراآغازکرده وتمامی نقاط روستایی وحاشیه ای استان را تحت پوشش قرار خواهند داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان همچنین گفت: سالن تولید تئاتر عروسکی در کانون استان به مناسبت هفته کودک به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر لزوم در اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی بیان کرد: کودکان و نوجوانان را باید از فضای مجازی دور کرد و در مسیر فضاهای فرهنگی، هنری و ادبی قرار داد.

محمدی گفت: مسابقه استانی عکس عاشورایی با عنوان «نقش خورشید» در هفته کودک برگزار خواهد شد که اعضای مراکز کانون و دانش آموزان تا 25 مهرماه عکس های خود را باموضوع عزاداری های ایام سوگواری امام حسین(ع) می توانند به دبیرخانه این مسابقه در واحد آفرینش های هنری کانون لرستان ارسال کنند.

محمدی در پایان گفت: در حال حاضر 167 هزار جلد کتاب در21 مرکز کانون درسطح مراکز کانون این استان وجود دارد وبیش از34 هزار کودک ونوجوانان عضو در مراکز فعالیت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =