هفته ملی کودک انیمیشن بسازید

غرفه‌ی کارگاه انیمیشن امکان ساخت انیمیشن کوتاه و آشنایی با مراحل ساخت آن را به صورت گروهی برای کودکان بازدید کننده از این غرفه در هفته‌ی ملی کودک فراهم کرده است.

به ‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در غرفه‌ی «کارگاه انیمیشن» آموزش ساخت انیمیشن به کودکان بازدیدکننده از این غرفه در هفته‌ی ملی کودک ارایه می‌شود.

کودکان در بازدید از این غرفه با نحوه‌ی ساخت انیمیشن آشنا می‌شوند. هنر انیمیشن مجموعه‌ای از همه‌ی هنرها چون مجسمه‌سازی، نقاشی، سینما، تئاتر و کلاژ را در بر می‌گیرد.

بچه‌ها وقتی می‌بینند می‌توانند به اشیاء بی‌جان حرکت بدهند و حرکت آن‌را در رایانه ببیند همیشه شگفت‌زده می‌شوند. اما به‌طور کلی بچه‌هایی بیشتر جذب انیمیشن می‌شوند که دقت بیشتری در کار دارند.

در این غرفه از بچه‌ها به صورت گروهی خواسته می‌شود در کنار هم یک داستان را با هم‌فکری هم طراحی و سپس عروسک‌های آن‌را بسازند و بعد به آن حرکت بدهند و در پایان وارد رایانه کنند.

در این غرفه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با هنر انیمیشن، آثار انیمیشنی که بچه‌ها در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یا بازدیدکننده‌های قبلی ساخته‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود.

هفته‌ی ملی کودک از 15 تا 21 مهر 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی واقع در خیابان حجاب برپا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =