کد خبر: 273253
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
بازدید 483
گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز سیار کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین، در هفته ملی کودک، با اجرای ویژه برنامه های مناسبتی همراه کودکان و نوجوانان استان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از تاریخ 15 تا 21 مهر 96، هم‌زمان با هفته ملی کودک، مراکز فرهنگی و هنری سیار کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با کودکان و نوجوانان همراهی کردند.

مرکز سیار روستایی شماره یک کانون استان قزوین با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و منابع طبیعی یک ویژه برنامه آموزشی برگزار کرد.معرفی کتاب، معرفی وقایع و ایام و معرفی شخصیت از فعالیت‌های این برنامه بود.

در روز کودک و محیط زیست، با هماهنگی قبلی، کارشناس اداره کل منابع طبیعی استان با مربی مرکزسیار شهری شماره یک کانون قزوین همراه شد و برای اعضای کانون درباره راهکارهای حفظ محیط زیست سخن گفت.در پایان کارگاه کاردستی با دورریختنی‌ها برای اعضا برگزار شد.

مرکز سیارشهری ناحیه البرز هم  با فعالیت‌های متنوع هفته ملی کودک را برای اعضای خود به یادماندنی کرد.معرفی چند شاعر کودک ونوجوان،نمایش فیلم،معرفی شخصیت(شهدای کربلا،دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم)، همکاری با اداره کل منابع طبیعی و برگزاری نشست آموزشی درباره حفظ محیط زیست از جمله این برنامه ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =