کد خبر: 273263
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
بازدید 480
شور و شوق هفته ملی کودک در مرکز مجتمع

برگزاری برنامه های هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با شور و شوق بچه‌ها همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با هفته ملی کودک(15 تا 21 مهر)،مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، با دعوت از مدارس هر روز پذیرای شماری از کودکان و نوجوانان بود.

این مرکز براساس روزشمار هفته ملی کودک و عنوان انتخاب شده برای هر روز، فعالیت‌های متنوعی برای بیش از 230 دانش آموز انجام داد.

در روز" کودک  زیر چتر ایمان" (15 مهر)، برای 32 دانش‌آموز ابتدایی، کارگاه خوشنویسی، مسابقه آیات و سوره شناسی، قصه‎گویی مذهبی و نمایش فیلم انجام شد.

به مناسبت روز"کودک در پناه خانواده" (16 مهر)، کارگاه بازی همراه با معرفی حقوق اجتماعی کودکان، برپایی نمایشگاه آثار اعضا، کارگاه خوشنویسی و نمایش خلاق انجام شد.

در روز "کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی "(17مهر)، کارگاه سفال، کارگاه کاردستی های علمی و آشنایی با گونه‌های جانوری بومی استان و مسابقه برگزار شد.

به مناسبت روز "کودک، سلامت و ایمنی"(18 مهر) با دعوت از کارشناس ایمنی و سلامت،نشستی درباره پیشگیری از حوادث و بیماری‌ها برای 28 دانش‌آموز برگزار شد.نمایش فیلم،مسابقه و بازی و سرگرمی برنامه های دیگر این نشست بود.

در روز "کودک و فن آوری های نوین "(19 مهر)دانش‌آموزان مهمان مرکزاز از نمایشگاه نگاره های سوگواره بازدید و درادامه در یک بحث آزاد درباره ابزار ارتباطی جدید(تلفن همراه، اینترنت و...) شرکت کردند.

معرفی شخصیت شهدای کربلا، برگزاری مراسم عزاداری و قصه‌گویی عاشورایی از دیگر فعالیت‌هایی بود که به صورت روزانه برای مهمانان کوچک مرکز مجتمع در هفته ملی کودک انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =