روزهایی به یادماندنی برای بچه ها

هفته ملی کودک امسال، در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌هایی متنوع و به‌یادماندنی برای بچه‌ها همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با هفته ملی کودک(15 تا 21 مهر) مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین براساس روزشمار این هفته برنامه‌های متنوعی اجرا کرد.

در روز 15 مهر با عنوان"کودک زیر چتر ایمان "، مراسمی برای 120نفر دانش آموز دختر برگزار شد.

معرفی شعار و عنوان روزهای هفته ملی کودک، معرفی وقایع و ایام(عاشورا) ، قصه گویی با عنوان " کودک کربلا "، نمایش فیلم، شعرخوانی، مسابقه، قصه گویی عضو برگزیده در جشنواره قصه گویی و اهدای جایزه به اعضای کتابخوان، از فعالیت‌های این مراسم بود.

به مناسبت روز "کودک ، در پناه خانواده " (16 مهر)، یک کارگاه آموزشی با عنوان " تربیت و فرزند پروری خردمندانه " با دعوت از یک کارشناس امورخانواده با حضور 73 نفر از پدران و مادران اعضا همراه با پرسش و پاسخ برگزار شد.

در روز "کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی" (17 مهر)، یک کارگاه آموزشی با موضوع" مصرف درست و بهینه آب و حفاظت از محیط زیست "با حضور کارشناس سازمان محیط زیست برگزار شد.در این کارگاه بیش از 82 نفر از پدران و مادران اعضا حضور داشتند و در پایان به پرسش و پاسخ پرداختند.

به مناسبت روز"کودک، سلامت و ایمنی " (18 مهر)، با حضور یکی از کارشناسان محیط زیست، 72 دانش‌آموز مدرسه ابتدایی میرعماد، با راهکارهای حفظ و نگهداری از محیط زیست آشنا شدند.

معرفی کودکان عاشورایی، شعرخوانی، مسابقه، نمایش خلاق و قصه‌گویی فعالیت‌های دیگری بود که در این برنامه اجرا شد.

در روز"کودک، کتاب ومحصولات فرهنگی" (20مهر) اعضای این مرکز با پرتال "کودک 24" آشنا شدند وشماری از کتاب‌ها و محصولات کانون به آن‌ها معرفی شد.در این روز برای اعضای کانون، کارگاه کاردستی، قصه گویی، مسابقه و بازی و سرگرمی هم اجرا شد.

ساخت دکور یازدهمین سوگواره حسینی(ع) و شرکت اعضای مرکز در بخش مسابقه عکاسی سوگواره هم از موارد دیگر همکاری این مرکز با برنامه های هفته ملی کودک بود.گفتنی است که شش عضو این مرکز در این مسابقه برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است در روزهای هفته ملی کودک، مربیان مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با حضور در مدارس ابتدایی، برای دانش‌آموزان همراه با اجرای فعالیت قصه‌گویی، کارگاه نقاشی، کاردستی و طرح‌های ادبی برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =