کد خبر: 273318
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کودک، زیر چتر ایمان

هم‌زمان با آغاز هفته‌ی ملی کودک، مرکز شماره۷ مشهد میزبان میهمانی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری منطقه دو مشهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی مرکز شماره۷ مشهد، میزبان بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز و یکی از پرسنل مهربان از سازمان آتش‌نشانی بود.

سارا امیدوار مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: ۱۵ مهرماه و آغاز هفته‌ی ملی کودک با عنوان" کودک، زیر چتر ایمان "شروع خوبی را برای مرکز هفت مشهد به ارمغان آورد.

امیدوار در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده در این روز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس هم‌جوار و همچنین کودکان کار بهزیستی مشهد به مرکز دعوت شدند و براساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری منطقه دو، یکی از پرسنل مهربان سازمان به نام «حمید میرزایی‌مقدم»، معاون شیفت ایستگاه ۱۲ نیز میهمان ویژه این روز بود.

میرزایی مقدم ضمن بیان توضیحات کامل از فعالیت‌های آتش‌نشانی به سوالات بچه‌ها پاسخ داد و با پخش کلیپ‌هایی با موضوع‌های «مزاحمت های تلفنی» و «خطرات آسانسور» توصیه‌های کاربردی خود را مطرح کرد.

انجام فعالیت‌های کتابخانه‌ای از جمله قصه‌گویی با عنوان «لباس سیاه»، معرفی کتاب‌های علمی موجود در مرکز، معرفی و آشنایی بازدیدکنندگان با فعالیت‌های کتابخانه‌ای و نمایش فیلم «آتش‌نشان کوچک» از جمله برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

گفتنی است؛ در پایان برنامه از طرف سازمان آتش‌نشانی هدایایی به بازدید کنندگان اهدا شد و خاطره این روز را در ذهن آنان ماندگار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =