نمایشگاه آثار فرهنگی،هنری و ادبی اعضا به مناسبت هفته ملی کودک

هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته ملی کودک، مرکز فرهنگی هنری شماره1 یاسوج نمایشگاهی از آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا در کارگاه‌های تابستانی را برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، در این نمایشگاه که به منظور ایجاد انگیزه و پرورش خلاقیت اعضای کانونی و هم‌چنین معرفی فعالیت‌های کانونی به والدین  برگزار شد، بیش از 100 اثر جمع‌آوری و در معرض دید اعضا و والدین قرار گرفت.

ماندانا علیزاده  مربی مسوول مرکز شماره 1 یاسوج گفت:در تابستان امسال از کارگاه‌های ویژه و برنامه‌های توسط اعضا استقبال خوبی صورت گرفت که بیش از 100 اثر فرهنگی،هنری و ادبی که توسط کودکان و نوجوانان خلق شده بود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهیم .

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های هفته ملی کودک در مرکز شماره1 یاسوج اشاره کرد و گفت: امسال مربیان فرهنگی هنری مرکز 1 یاسوج با حضور در مدارس برنامه های هفته ملی کودک را اجرا کردند.

علیزاده  در پایان با تاکید به پاس‌داشت حرمت ایام عزاداری سالار شهیدان گفت:به دلیل تقارن هفته ملی کودک با ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع)، تلاش شده است تا کودکان و نوجوانان در این هفته با شخصیت امام حسین(ع) نیز آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =