دیدار اعضای کانون پرورش فکری بستک با امام جمعه و فرماندار شهر بستک به مناسبت هفته‌ی ملی کودک

اعضای کانون پرورش فکری بستک در هفته‌ی ملی کودک با امام جمعه و فرماندارشهرستان بستک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه رشید مربی فرهنگی هنری بستک گفت: درهفته‌ی ملی کودک اعضای کانون پرورش فکری بستک با امام جمعه وفرماندار شهرستان بستک دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام قائدی امام جمعه‌ی شهرستان  بستک:

به فرصت‌ها بها دهید زیرا شما کودکان در دوره زمانی  طلایی و ارزشمند قرار دارید

حجت الاسلام قائدی امام جمعه‌ی شهرستان بستک در دیدار با اعضای کانون پرورش بستک ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک و گرامی‌داشت این هفته از دوران کودکی به عنوان ثروتی یاد کرد که اگر ازاین ثروت درست استفاده شود روز به روز باعث رشد و ترقی فرد می‌شود.

وی به کودکان توصیه کرد: به فرصت‌ها بها دهید زیرا شما کودکان در دورانی طلایی و ارزشمند قراردارید که استفاده درست از این دوران شما را در مسیر درست زندگی و رسیدن به سعادت یاری خواهدکرد.

 وی در ادامه اعضا را با قیام امام حسین (ع)و نهضت عاشورا آشنا ساخت و از کودکانی که در واقعه عاشورا به شهادت رسیدند برای آنها توضیحاتی داد.

در ادامه‌ی این دیدار اعضای کانون پرورش فکری بستک با همراهی مربیان خود با عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان بستک دیدار کردند .

فرماندار شهرستان بستک:

سه مقوله عمر ، زمان و سلامتی در دوران کودکی بسیار اهمیت دارد

عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان بستک به  اهمیت دوران کودکی و ارزش نهادن به 3 مقوله مهم عمر، زمان و سلامتی اشاره کرد واز اعضا خواست نهایت استفاده را از این سه امر مهم دوران کودکی و نوجوانی را داشته باشند و شکر گزار نعمت‌های الهی باشند.

فرماندار شهرستان بستک اظهار داشت: به پدر ومادر خود احترام بگذارید و قدردان مربیان دلسوز خود در کانون پرورش فکری باشید.

در پایان پرتابیان از اعضا خواست در جمله‌ای پیام حمایت خود را به گوش کودکان مظلوم جهان برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =