مربی کانون خوزستان به مرحله نهایی نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار راه یافت

مانا مداح مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مرحله نهایی نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مانا مداح مربی فرهنگی کانون شماره یک آبادان به مرحله پایانی نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار با موضوع محیط‌زیست راه پیدا کرد.
هیئت انتخاب مسابقه کتاب تصویری سپیدار پس از بررسی آثار ۷۹ نویسنده، ۲۹ نویسنده- تصویرگر و ۱۱۳ تصویرگر، نام ۲۰ نویسنده و بیست تصویرگر را جهت رقابت در مرحله نهایی این مسابقه اعلام کرد که نام مانا مداح مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به‌عنوان یکی از منتخبین بخش نویسندگان به چشم می‌خورد.
این نویسنده‌ی خوزستانی قرار است با 19 نویسنده دیگر و 20 تصویرگر راه‌یافته به مرحله نهایی نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار، کتابی با موضوع محیط‌زیست خلق کنند.
نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار یکی از فعالیت‌های جنبی سومین دوره‌ی جایزه سپیدار است که با مشارکت انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان)، انجمن تصویرگران کتاب کودک و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام برگزارکنندگان این مسابقه قرار است علاوه بر معرفی و چاپ آثار برتر، نویسنده‌ و تصویرگر اول به ترتیب به نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۱۸ و نمایشگاه بولونیا ۲۰۱۸ اعزام شوند.
برگزیدگان نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار در مراسم اختتامیه سومین دوره‌ی جایزه سپیدار که در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.
جایزه سپیدار هرساله با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه محیط‌زیست در دو گروه سنی بزرگ‌سال و کودک‌ و نوجوان فراخوان می‌دهد و امسال نیز همانند دو دوره گذشته فراخوان سومین دوره جایزه سپیدار از شاعران و نویسندگان بزرگ‌سال دعوت کرد تا آثار ادبی چاپ‌نشده خود را با موضوع‌های محیط‌زیستی در قالب داستان (داستان کوتاه، بلند، رمان) و شعر به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.
سازمان حفاظت از محیط‌زیست، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی با مدیریت کتاب‌های نردبان وابسته به شرکت انتشارات فنی ایران بانیان برگزاری این جایزه‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =