کارگاه آموزشی راه‌کارهای مقابله با آلودگی هوا

با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان 70 نفر از اعضای دختر کانون پرورش فکری شماره 3 بندرعباس " مرکز فراگیر "با منابع آلودگی هوا و راهکارهای مقابله با آن آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، اعضای دختر کانون پرورش فکری شماره 3 بندرعباس " مرکز فراگیر" با شرکت در کارگاه آموزشی با اهمیت داشتن هوای سالم آشنا شدند.

در ابتدای این کارگاه آموزشی نیم روزه فاطمه غفاری سروستانی مسئول این کانون ضمن تقدیر و تشکر از سازمان حفاظت محیط زیست استان در برگزاری این کارگاه اعلام کرد کلیه شرکت کنندگان این دوره آموزشی در مقطع پنجم ابتدایی مشغول به تحصیل می باشند.

وی با اشاره به اینکه فراگیران دوره در پایه چهارم با مبحث آلودگی هوا آشنا شده بودند این دوره را تکمیلی برای آموخته های قبلی‌ آن‌ها دانست.

در ادامه مریم ملک پوری کارشناس هوا مرکز سنجش آلودگی و امور آزمایشگاهها وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست استان مطالبی پیرامون ضرورت داشتن هوای سالم، راهکارهای کاهش آلودگی هوا، نقش انسانها در این کاهش، بررسی هوای شهر بندرعباس و نقش صنایع شهر در آلودگی هوا بیان کرد.

در پایان نیز با برگزاری مسابقه به برگزیدگان هدایایی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست اهدا شد.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان 70 نفر از اعضای دختر درهفته‌ی ملی کودک و در سالن کتابخانه مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 بندرعباس برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =