برگزاری مسابقه نقاشی دسته جمعی «کودک در پناه خانواده» در سنندج

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: مسابقه نقاشی دسته‌جمعی با موضوع «کودک در پناه خانواده» با همکاری جهاد دانشگاهی، بهزیستی، محیط زیست و آموزش و پرورش پنج‌شنبه، ۲۱ مهرماه در پارک شهدای ۲۸ دی سنندج برگزار شد.

 سهیلا شیخی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سخنانی افزود:همزمان با هفته ملی کودک و به همین مناسبت مسابقه نقاشی خانواده گی در حضور خانواده های سنندج درآبیدربرگزار شد  که بسیاری از خانواده های سنندجی به همراه فرزندان خود در این برنامه شرکت کردند.

شیخی در ادامه خاطر نشان ساخت: این برنامه با هدف ایجاد نشاط و تفریح سالم در هوای سالم با حضور هزاران  شرکت کننده در تمام رده های سنی برگزار شد که حضور کودکان و خانواده هایشان در پارک شهدای 28 دی فضایی صمیمی و کودکانه به تفرجگاه آبیدر بخشید.

وی گفت : این گونه برنامه های دسته جمعی از جمله برنامه هایی است که توانسته باعث توجه کودکان و خانواده‌های آنها شود. تفریح‌هایی که شاید در نگاه اول کوچک شمرده شوند اما در ذهن کودکان می‌تواند جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

شیخی خاطر نشان ساخت : هر سال به مناسبت روز جهانی کودک برنامه از این برنامه های گوهای با حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان در سنندج و شهرستان ها نیز برگزار می گردد که بسیار مورد استقبال خانواده ها قرار می گیرد و این استقبال خوب همشهریان باعث تشویق ما به اجرای برنامه می شود .

 شیخی در ادمه عنوان کرد : در پایان این برنامه از 40 نقاشی برتر، ایستگاه نقاشی با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد .

یادآور می‌شود؛ ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان کردستان با شعار «هرکودک نشانی خداست...» برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =