اردوی جهادی کانون عنبرآباد در روستای عشایرنشین الله‌آباد

اردوی جهادی مرکز فرهنگی هنری کانون عنبرآباد در روستای عشایرنشین الله‌آباد اجرا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان،همزمان با هفته ملی کودک، مربیان مرکز فرهنگی هنری عنبرآباد با برگزاری اردوی جهادی در روستای عشایرنشین الله‌آباد به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان این منطقه محروم پرداختند.

این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شبکه بهداشت، کمیته امداد امام خمینی (ره)و آموزش و پرورش عشایری عنبرآباد برگزار شد.

هفته ملی کودک در روستاهای کهنوج

مربی مرکز سیار روستایی کهنوج نیز در هفته ملی کودک به سراغ کودکان و نوجوانان مناطق روستایی این شهرستان رفت و با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع خاطره خوشی از هفته ملی کودک را  را در ذهن کودکان و نوجوانان روستایی به یادگار گذاشت.

بنا بر این گزارش، مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انار نیز در هفته ملی کودک میزبان بیش از ۷۰۰ کودک و نوجوان در مقاطع سنی مختلف بود.

برپایی کارگاه‌های نقاشی و ادبی، نمایش فیلم، اجرای نمایش عروسکی، قصه‌گویی، مسابقات فرهنگی هنری و اهدای کتاب از جمله برنامه‌هایی است که طی این هفته توسط مربیان کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان اناری اجرا شد. 

در همین حال مربیان مراکز فرهنگی هنری شماره ۱،۵ و ۶ کانون پرورش فکری شهر کرمان نیز از کودکان بیمار بخش اطفال در بیمارستان افضلی‌پور عیادت کردند و با اهدای کتاب و ساخت کاردستی لحظات خوشی را برای آن‌ها فراهم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =