صدای کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستانی در تریبون‌های نماز جمعه طنین‌اندازشد

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در آخرین روز هفته‌ی ملی کودک و به نمایندگی از همه‌ی کودکان خواسته‌های خود را از تریبون‌های نماز جمعه به گوش بزرگترها رساندند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اعضای مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در آخرین روز هفته‌ی کودک و به نمایندگی از همه‌ی کودکان خواسته‌های خود را از تریبون‌های نماز جمعه به گوش بزرگترها رساندند.

گفتنی‌است با توجه به هم‌زمانی نماز جمعه با یکی از روزهای هفته‌ی ملی کودک و تعطیلی مدرسه‌ها، کانون استان با طرحی خلاقانه و با کمک گرفتن از ستادهای برگزاری نماز جمعه در شهرهایی که مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان فعال است، بیانیه‌ای را تنظیم کرد و کودکان با حضور در تریبون‌های نماز جمعه آن را قرائت کردند.

در این بیانیه کودکان از نیاز خود به توجه، شادی، دوست داشته شدن، بهداشت، آرامش و همه‌ی چیزهای خوب سخن گفتند و حاضران را به تفکر بیشتر واداشتند.

قابل ذکراست معصومه هادی، مدیرکل کانون استان، ضمن تقدیر از ستادهای برگزاری نماز جمعه در سراسر استان، این حرکت را نشانه‌ی اهمیت کودکان و نوجوانان، به عنوان آینده‌سازان کشور، در نزد آنان دانست و ابراز امیدواری کرد این حرکت آغازی باشد برای همه‌ی اتفاق‌های خوب برای کودک و نوجوان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =