تمبر طلای مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ در دست های اعضای ادبی کانون اردبیل

اعضای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تمبر طلای مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی (upu) را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در پی برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نامه‌نگاری سال 2017 ویژه نوجوانان از سوی اتحادیه پستی جهانی(upu) با موضوع «تصور کنید شما مشاور جدید دبیر کل سازمان ملل هستید، در این صورت برای کمک به دبیر کل ابتدا به کدام‌یک از موضوع‌های موردبحث جهان خواهید پرداخت و چه راه‌حلی به وی توصیه خواهید نمود؟» نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند.

این مسابقه، 2 عنوان برتر و 1 عنوان برگزیده و شایسته تقدیر برای کانون استان اردبیل به همراه داشت.

مهدی لطف الهی عضو ادبی مرکز شماره پنج کانون اردبیل و احسان سلیمانی، عضو ادبی مرکز شماره دو کانون مشگین شهر موفق به کسب عنوان برتر و برنده تمبر طلای این مسابقه شدند و مریم عزتی عضو نوجوان مرکز کانون کوثر نیز شایسته تقدیر این مسابقه شناخته شد.

گفتنی است، قریب 6 هزار نامه از اقصی نقاط داخل و خارج کشور به روابط عمومی شرکت ملی پست ارسال شد و با توجه به استقبال زیاد از این مسابقه و کثرت شرکت‌کنندگان، هیئت‌داوران نامه‌های رسیده را با رعایت قواعد نامه‌نگاری ازجمله: توجه به معیارهای ذکرشده در فراخوان، توجه به موضوع ویژه، جهان‌شمول بودن پیشنهادها و ارائه راهکارهای جهانی و مراعات قواعد نامه‌نگاری، موردبررسی و ارزیابی قرارداد که درنهایت نامه 22 نفر از شرکت‌کنندگان به‌عنوان آثار برتر، انتخاب و تمبر طلا و نقره به آن‌ها تعلق گرفت.

گفتنی است، این مسابقه همه‌ساله باهدف تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ مکاتبه و استفاده از خدمات پستی با انتخاب موضوعی خاص از سوی اتحادیه پستی جهانی(upu) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =