کد خبر: 273468
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
مرکز شماره۳ سبزوار در هفته ملی کودک

مربیان مرکز شماره۳ سبزوار در هفته ملی کودک، ویژه‌ برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، صدیقه‌بیگم حسینی مربی مسوول مرکز شماره ۳ سبزوار، از هفته ملی به عنوان فرصتی برای شناخت بیشتر کودکان و سرمایه‌های آینده ایران یاد کرد و گفت: هر کودک نشانی از خداست و چه زیباس بر لبان این هدیه‌های الهی لبخندی بنشانیم. کودان نماد صداقت، پاکی، مهربانی و دوستی هستند و خصلت‌های آنان با صفات زیبای حضرت حق پیوند خورده است.

مربی مسوول مرکز شماره ۳ سبزوار در رابطه با برنامه‌های انجام شده در هفته ملی کودک گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی مانند معرفی کودکان کربلایی، نمایش فیلم‌های کانونی، اجرای قصه‌گویی، معرفی شخصیت و نشست با شاعر حوزه کودک و نوجوان و برگزاری کارگاه‌ کاردستی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده بود و در تمامی این برنامه‌ها الگوسازی از شخصیت کودکان عاشورایی و انتقال پیام عاشورا مدنظر بود.

حسینی از دیگر برنامه‌های این هفته، عیادت کودکان بیمار در بیمارستان حشتمیه یاد کرد و گفت: این کودکان به دلیل بیماری از بازی‌ها و شادی‌های کودکانه محروم بودند و در این هفته فرصت خوبی پیش آمد تا ضمن عیادت و دلجویی از آنان، با اهدای هدیه‌ای سهم کوچکی در شادی آنان داشته باشیم.

گفتنی است؛ جذاب‌ترین بخش برنامه‌های هفته ملی کودک، نوشتن آرزوی کودکان بر روی بادکنک و به پرواز درآوردن بادکنک‌ها به امید برآورده شدن آرزوها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =