کودک خوزستانی تمبر طلای مسابقه ی بین المللی نامه نگاری  را کسب کرد

کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تمبر طلای مسابقه ی بین المللی نامه نگاری را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، عرفان پوراسماعیل عضو نه ساله ی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 بهبهان تمبر طلای مسابقه ی بین المللی نامه ای به دبیرکل سازمان ملل را برای استان خوزستان به ارمغان آورد.

در این مسابقه همچنین طراوت صیفی دیگر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان بهبهان، ضمن کسب رتبه دوم ، توانست تمبر نقره این مسابقه بین المللی را  به دست آورد.

شاهد شاهینی دیگر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان دزفول نیز توانست رتبه سوم و تمبر برنز مسابقه ی بین المللی نامه نگاری  را از آن خود کند.

مسابقه بین المللی نامه نگاری توسط اتحادیه جهانی پست با هدف آگاهی از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و ترویج فرهنگ مکاتبه برای کودکان و نوجوانان سراسر جهان برگزار شد.

بچه ها در این مسابقه  با موضوع این که، تصور کنید مشاور جدید دبیر کل سازمان ملل هستید و در این صورت ابتدا به کدام موضوع بحث جهان خواهید پرداخت و چه راه حلی برای آن توصیه می کنید در این مسابقه بین المللی شرکت کردند.

گفتنی است: کودکان و نوجوانان خوزستانی با مسئولیت اداره کل پست و شعب آن و همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش توانستند در این مسابقه بین المللی شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =